kolmapäev, 24. juuni 2015

Leidsin AKU võidutöö ülesse, mille ta teises klassis kirjutas.

Minu lemmik ämblikud!

Kirjutan oma lemmikloomadest Mul on kodus koer ja papagoid, aga minu lemmikuid ämblikuid on kõige rohkem. Ma pole neid kokku lugenud, aga kaks lemmikut on mul küll. Üks on kollase täpiga ja teine hästi pirakas.
Ükskord oli mu õel sõber külas. Ta tahtis köögist vett võtta. Äkki me kuulsime, et keegi kukkus. Sõber oli ehmatusest pikali. Minu lemmik kollase täpiga oli talle pähe laskunud. Nad olid vist mõlemad ehmunud, sest mina küll ämblikut ei näinud. Nüüd see sõber köögis meil enam ei käi.
Mulle aga meeldivad nad nii väga, mina neile ka. Minu eest nad küll ei põgene. Aga kui nad ema harjaga näevad, ona nad kohe kadunud. Neid on huvitav jälgida ja uurida. Nende eest ei pea üldse hoolitsema. Ämblikutega ei pea ka jalutamas käima.
Sellised putukad ongi minu lemmikud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar