reede, 17. jaanuar 2014

Komodo varaan.

Kohtumine Komodo varaaniga.
ANNU pidi järjekordselt kirjutama kirjanduse tv-sse jutu. Seekord siis fanaasiajutu Komodo varaanist.
Komodo varaan on üks tänapäeva suurematest roomajatest, kes sööb selgrootuid,imetajaid ja linde. Ka siin harjutuses oli loole väga vähe ruumi jäetud.Ega tüdruk rohkem ei kirjuta ka, kui nõutud :)

Päevitasin parajasti, kui Komodo varaan mind äkitselt oma pika ja terava keelega kõdistas. Ta palus, et aitaksin tal oma last otsida, olen ju mina kuulus loomade leidja.Ma võtsin siis tema soomusel ja ligasel seljal istet ja asusime pojakest otsima. Paari tunni pärast leidsime ta ühest ranna kohvikust.Pisike varaan oli päikese eest varju otsinud ja limpsis nüüd väga suurt jäätisekokteili oma pika terava keelega. Ema varaan tänas mind ja pakkus mulle oma poja jäätisekokteili jääke.Ma keeldusin viisakalt, öeldes, et mul pole teiesugust teravat keelt. Aga tegelikult sisaldas see kokteil roiskunud teokarpe, pahaks läinud kaheksajalgu ja surnuid kalu.Ma ei riskinud seda lihtsalt süüa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar