kolmapäev, 15. jaanuar 2014

Tere härra!

-ANNU-
Kujutle, et oled talus karjane või teenija ning kätte on jõudnud mihklipäev (mis on teatavasti töölepingute lõpetamise päev).Selgub,et peremees tahab sind veel mõneks ajaks tööle jätta,sest ilmad pole veel külmad.Kirjuta lühike seletuskiri,miks sa ei saa tööle jääda.

No nüid läks kül halvasti.Ilmataat on minu peale viha pidamas.Mul on vaja kiiresti kodu minna.Kohe on uus laps tulemas ja oi seda naisukese kisa,kui mind õigel ajal olemas pole.Ei mina julge talle öelda,et olen kauemaks jäämas.No lase mul  seekord minna,Tulen siis selletõttu kevade hakul varem tagasi.Näed sul omal ka tulid tütar ja poeg linnast kodu käima.Passivad muidu niisamati päeva õhtusse.Las su kallis järeltulija saeb ise need viimased puud riita ja neiuke karjatab lehmi.Mulle ütled alati,et lubadus on pidamiseks,nüid pea sinagi oma sõna ja lase mind õigel ajal kodu.Ära pikalt vihasta.-Tõnu-


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar