teisipäev, 14. jaanuar 2014

Tere õde!

ANNU kirjanduse tv ülessanne.
Meisterdetektiiv Blomkvistis kirjutas onu Einar oma õele kirja. kujutle, et oled onu Heinar, ning kirjutad oma õele, Eva-Lotta emale kirja. milles põhjendad oma käitumist ning põgenemist.
(Jutule oli ruumi ainult  mõned read jäetud.)

Tere õde!

Järjekordselt ma jälle kirjutan, mitte ei tule silmast silma rääkima. Aga sa ju tead mind, teisiti ma ei oska. Ära nüüd arva, et ma halvale teele sattusin või millegagi hakkama sain. Tean jah, et viimasel ajal pole end näole andnud ja olen kummaliselt käitunud. Aga kõigel on põhjus... ma olen lõpuks ometi millegi suure otsa sattunud. Oota veel natuke, kui asi lõpule jõuab, saadan sulle ja Eva- Lotale ka osa. Ära mind ainult otsima hakka ja tüdrukule ütle ka, et seekord ma nuhke ei taha. Küll ta teab, millest ma räägin. Pikemalt kahjuks seletada ei saa.Hoia ennast ja ära minu pärast muretse, saan hakkama nagu tavaliselt. Seekord läheb kõik hästi...




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar